Робота з обдарованими дітьми

«Зацікавити розум дитини - ось що є одним з основних положень нашої доктрини, і ми нічим не нехтуємо, щоб прищепити учневі смак, ми сказали, б навіть пристрасть до навчання», - писав видатний український, математик                                                                                      М.В.Остроградський.

19 БЕРЕЗНЯ ВІДБУВСЯ ІІ ЕТАП МІЖНАРОДНОГО МАТЕМАТИЧНОГО КОНКУРСУ "КЕНГУРУ" 

учасниками конкурсу були учні: 
  • Суржик Марія, Морозова Софія, Власюк Валерія, Бескровний Олексій, Жердій Іванна, Циганенко Євген, Кусакіна Єлизавета,Волошина Тетяна, Фраюк Ангеліна, Жердій Анна - вчитель Небелиця Л.В.; 
  • Махно Анатолій, Степаненко Олександр,  - вчитель Петренко Н.Г. ( Координатор конкурсу)
  • Бабаєв Мурад, Заєць Артем, Циганенко Анастасія, Гречаний  Максим, Русол Єлизавета - вчитель Сафронова Л.Г.
  • Мотильова Ірина, Мокряк Ангеліна, Дейнега Аліна, Оньша Богдан - вчитель Короп О. О.     
 Учасники І етапу

 математичного конкурсу " Кенгуру"

 

Матеріали шкільної математичної олімпіади
Програма роботи математичного гуртка
Гурток " МіліМетри" - для учнів 5-6 класів

Кожний учитель прагне, зацікавити учнів предметом, який він викладає, адже це є запорукою успішного навчання.
Одним із засобів зацікавлення учнів математикою є добре продумана позакласна робота. Вона є однією з форм організації пізнавальної діяльності учнів різного віку, але разом з тим вимагає конкретних знань, ерудованості, широкої обізнаності з математичних дисциплін.
Математичні гуртки є основною формою позакласної роботи з математики. Заняття в них доповнюють роботу на уроках і дають можливість задовольнити інтереси та бажання; учнів, що виходять за межі навчальної програми. Тематика занять гуртка повинна відповідати тим знанням, яких набувають учні в процесі навчання, і тому вона пов'язана з програмним» матеріалом. У процесі гурткової роботи учні вчаться розв'язувати математичні проблеми, працювати з математичною літературою тощо.
Як правило, заняття гуртка проводять двічі на місяць.
    Ініціатором і організатором гурткової роботи з математики повинен бути вчитель. Він складає план роботи гуртка і координує його діяльність, враховуючи інтереси та вікові особливості учнів. Учнів, які відвідують математичні гуртки, доцільно об'єднувати за класами: 5 - 6, 7 - 8, 9 - 11.
      Плануючи роботу гуртків, слід передбачити розширення практичних навичок і вмінь, якими учні оволодівають у процесі навчання на уроці. Для цього на заняттях учням можна пропонувати практичні роботи з програмних тем геометрії та алгебри, ознайомлювати з роботою мікрокалькуляторів і комп'ютерів тощо. Учитель також повинен залучати учнів до самостійної творчої праці.
    На засіданнях математичних гуртків можна також готувати учнів до участі в математичних олімпіадах різних рівнів (шкільних, районних, міських, обласних та республіканських).
    Слід зауважити, що ефективність роботи гуртка підвищується, якщо основний його склад буде постійним.
    Організувавши математичний гурток, слід особливу увагу приділяти тим формам гурткових занять, що дають можливість більшості учнів виявити свою ініціативність і розраховані на активну роботу всіх членів гуртка.

2 коментарі: